søndag den 30. november 2014

Julehyggedag i vente

Efter et par dage i familiens tegn fortsætter vi i morgen (eller retter i dag er det jo) med julehygge herhjemme...

Vi har inviteret til julehygge med gløgg, æbleskiver, småkager og det hele... og så skal vi have pakkespil... og bare hygge os :) og selvfølgelig skal vi da også ned på Torvet og se juletræet blive tændt... det er jo tradition...

Vi skal så også have noget godt at spise... den står på hjemmelavet suppe, og det glæder jeg mig sindssyg meget til... jeg elsker hjemmelavet suppe... der er ikke noget bedre når det er bidende koldt, som det har været de sidste par dage...

Fredagen stod på møde på jobcenteret og Tysklandstur med Bent og mor... vi er jo af sted en gang i måneden som regel... der er altså nogle ting, der er billigere dernede... og vi hygger os når vi er af sted, så det er rigtig dejligt :) mor og Bent plejer at have deres egen lille vinsmagning når vi er dernede... der er jo så meget vin at smage, så de skal jo lige se om der er noget, der smager bedre end det de plejer at købe... jeg drikker ikke vin, så det lader jeg helt og holdent de to om, og det kan de jo også sagtens, når det er mig, som er chauffør :)

Lørdag har stået på hygge hjemme ved mine forældre... vi havde haft bilen hjem, så den skulle vi jo hjem og aflevere... Min mor, min bror og jeg selv var så på sygehuset og besøge min mormor... og derefter var vi lige en tur i Bilka, hvor jeg fik købt den ene af de 2 julegaver, vi manglede... så nu mangler vi kun en sølle gave... det er skønt!!!

Har også fået smidt alle julekortene i postkassen, så de er på vej ud til en masse glade modtagere... så håber jeg bare der kommer en god stak i vores postkasse også :)

Vi har fået vores dekorationer ind i huset nu, og adventskransen hænger fint i spisestuen og venter... jeg elsker julen og al den hygge den medfører... har også fået alle vores julekalendere hængt op, både Bents, mine og hundenes :)

Nå, kunne være jeg skulle se og finde min seng... har en lang dag foran mig..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...