onsdag den 26. november 2014

Juledekorationerne er nu lavet

Sad og kedede mig i går eftermiddags, så jeg gik i Brugsen efter oasis og ler, og så skulle der laves juledekorationer... 

Jeg lavede til os selv og til mine forældre... 

Så nu er vi klar til december :) 

Vores adventskrans

En lille dekoration til stuen.

Et kalenderlys til stuen. Vi skal have et både i stuen og i køkkenet, så kan vi følge lidt med uanset hvor vi sidder (ja lidt overdrevent vil nogen måske mene, men det er vores valg).

Vores kalenderlysdekoration til køkkenet.

Dekoration til mine forældre.

Et lille dekoration til fyrfadslys til mine forældre.

Dekoration til mine forældre.

Kalenderlys til mine forældre.

2 kommentarer:

  1. Hvor er de bare søde..
    Vi skal lave sammen med min Mor på søndag..
    Egentlig var det sammen med hele familien lørdag, men jeg kan ikke med så mange mennesker lige nu.
    Det er en tradition jeg ellers har haft med min mor siden jeg var lille, så hun har bestemt at vi så må komme alene søndag.

    Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi har ikke nogen fast tradition i vores familie med at lave dekorationer, men af en eller anden grund er det alligevel oftest mig, som ender med at stå og lave dem :)

      Jeg synes også selv, jeg er sluppet ret godt af sted med dem i år :) stod et par timer ude i værkstedet og var kreativ, og 2 meget kolde fødder senere, gik jeg indenfor :)

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...