torsdag den 6. november 2014

Et par dage med hygge i det lille hjem

Forleden var jeg i Silvan, da jeg skulle kigge på en stikdåse til udendørs, og så så jeg de havde fået disse små juletræer hjem... Vi havde godt nok snakket om at vi gerne ville have et lille juletræ til at sætte ude i haven, men vi ville ikke have de sædvanlige rødgran, og vi have ikke set Nordmannsgran i en passende højde (vi vil gerne have lys i det når det står ude i haven). Men i Silvan havde de så dette på lige knap en meter, så det måtte jo lige med hjem :) og der var så samtidig momsfri søndag, så jeg sparede 20%... Fik da i øvrigt også købt stikdåsen, som jeg tog af sted for at købe... Nu står mit lille juletræ så i en potte udenfor, og slår fint rødder, så det kan blive plantet ud næste år :)
Fik i samme ombæring også købt en kæde til det fuglehus, som Bent fik i fødselsdagsgave, så det er også blevet hængt op udenfor, så det ser rigtig hyggeligt ud :)

Er også så småt i gang med at pynte lidt op - NEJ JEG KAN IKKE VENTE!!!! Men det er dog ikke det helt vilde, som er kommet op endnu, men det kommer jo nok ;)

I aften skal vi til Gourmetaften ovre i Brugsen... rigtig hyggeligt - og så er det jo gratis mad... så mine forældre og bror kommer herud... I den anledning er jeg også i gang med at lave en gang berlinere, det var jo en succes sidste gang jeg selv var i krig med det, så måtte jo hellere prøve igen :)




4 kommentarer:

  1. Hejsa..

    Vi var faktisk også til momsfri søndag i silvan, eller det opdagede vi da vi kom derud.
    Søren har fået en skruemaskine i fødselsdagsgave og man kunne købe sådan et slag man kan sætte på så den kan bore.. Meget fancy.. han sparede faktisk 100 kr ved at vi kørte derud den dag...

    Jeg har også svær ved at vente med julepyntet i år, men trækker den lidt endnu..
    Jeg har dog købt julekort i dag, så må vi se om jeg kan skrive dem.

    Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Har så mange ting at tænke på, så det får tankerne lidt på afveje at pynte lidt op :) min mormor fik i mandags konstateret lymfekræft, og i morgen får vi at vide, hvor slemt det er :'(

      Vi opdagede også først da vi kom derop, at der var momsfri søndag, så jeg sparede næsten 175 kr i det hele, og det brokkede jeg mig bestemt ikke over :)

      Slet
    2. Det er jeg godt nok ked af at høre søde. Det er virkelig en forfærdelig sygdom og jeg krydser fingre for at det er opdaget i tide.

      Krammer <3

      Husk at du altid må skrive.. Jeg er lige her <3

      Slet
    3. Kan godt mærke nervøsiteten over hvad hun får at vide... hun er godt nok 80 år, men alligevel vil vi jo gerne beholde hende nogle år endnu.

      Jeg skal nok prøve at skrive hvis jeg har brug for det (har svært ved at indrømme når jeg har brug for hjælp) :)

      Knus <3

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...