søndag den 30. november 2014

Dagens Blogger Adventsgaver

Så er det blevet 1. søndag i advent, og jeg måtte langt om længe åbne den første blogger adventsgave fra Sandra :) 


Og hvad var der så i den flot indpakkede gave... 


Der var en pude man kan bruge til at hvile nakken... den kan formes, så man kan have den liggende under nakken... Og det er jo simpelthen LIGE mig... har tit overvejet at jeg godt kunne bruge sådan en, men har bare ikke fået taget mig sammen til at købe en... men nu har jeg en, og det er jo simpelthen GULD :)


4 kommentarer:

  1. Nice... Det er da en super fed gave... <3
    Har du testet den?? :P

    Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Har ikke fået testet den endnu, men det skal nok komme :)

      Det er en super fed gave :)

      Slet
  2. Ih er så glad for at du kunne bruge den :D jeg glæder mig til at komme hjem og pakke min gave op :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er simpelthen gudegaven... Så meget lige noget jeg kan bruge :)

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...