torsdag den 20. november 2014

December kom bare an

Vi er nu efterhånden ved at være rigtig godt med herhjemme med alt til december, så nu kan december bare komme an:

  • Har skrevet alle julekort, så de ligger klar til at blive sendt.
  • Har bagt alle småkager, som vi skulle bage... de sidste 2 slags bager min mor.
  • Har sendt adventsgaver til Marie.
  • Har pyntet op.
  • Har klaret kalendergaverne til Bent.
  • Har ordnet skrabejulekalendere til Bent og jeg.
  • Har købt julekalendere til vovserne
  • Har fået en Toms chokoladekalender.
  • Er kommet i gang med at lave konfekt.
Så det er ikke meget vi mangler længere... men det gør mig bestemt heller ikke noget... elsker julen, og i år skal december stå i hyggens tegn :)

3 kommentarer:

  1. Lyder super hyggeligt :) jeg har lavet en adventskalender til min mor, mine bedsteforældre og min ekskærestes datter :) mangler kun lidt guf til lille pigens :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Synes det er så hyggeligt med adventsgaver :) manden har også købt adventsgaver til mig i år (hvilket jeg overhovedet ikke havde forventet, så det er lækkert) :)

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...