mandag den 17. november 2014

Mandagens hurtige

Så er det atter tid til et par af de hurtige:

  • Er kommet i gang med at pynte til jul.
  • Er kommet ind i en god rytme med at komme ud og gå igen.
  • Var til julemesse i weekenden - ikke særlig juleagtigt, men hyggeligt nok alligevel.
  • Der er nu kun 14 dage til 1. december
  • Det går bedre med min mormor.
  • Glæder mig til vi skal til København om ikke engang 3 uger. 
  • Er næsten færdig med julegaver.
  • Jeg er blevet så meget bedre til at kommentere på andres blogge - er så også begyndt at følge lidt flere, så det er jo ikke dårligt. 
  • Får set en del Pretty Little Liars for tiden (tror jeg har set de 3 første sæsoner 5 gange nu).
  • Jeg får adventsgaver af Bent i år :) 
  • Jeg glæder mig til vores Bloggeradventskalender :) 
  • Jeg skal med min mor til julebanko på hendes arbejde på fredag.
  • Jeg har måtte konstatere at jeg har for mange kravlenisser ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...