søndag den 9. november 2014

Hygger mig på sofaen

Har taget min dyne ind på sofaen og ligger og ser fodbold.. det er tredje fodboldkamp, den står på i dag... dvs jeg så ikke hele  sidste kamp, for fik mig lige en lille morfar :)

Humøret og energiniveauet er slet ike i top, så jeg er lidt doven for tiden... altså får da lavet det, der skal laves af huslige ting, men der sker heller ikke ret meget udover det... kan godt mærke kroppen slår bremsen i, og opfordrer mig til at slappe af ovenpå en hektisk sommer..

Har også besluttet mig 100% for at jeg IKKE vil stresse mig selv i december i år.. vi er da også næsten færdige med julegaverne, så det skal vi ikke stresse over senere.

Nu er der små 2 timer til der kommer NFL, så ved ikke om jeg får blogget meget mere i dag... men man ved aldrig :)

2 kommentarer:

  1. Sender en masse varme tanker og kram..
    Håber du nyder aftenen og hygger..

    Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Det gør jeg i hvert fald... altså, så godt som jeg nu kan... har det ikke særlig godt, men prøver at holde hovedet oppe alligevel :)

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...