fredag den 14. november 2014

En tur ved lægen

I morges måtte jeg hellere overgive mig og ringe til lægen, da jeg nu har haft hovedpine siden i tirsdags...

Fik en tid 9:30 og så måtte jeg af sted... jeg lider jo af migræne, men dette føles ikke helt som de sædvanlige migræneanfald..

Lægen målte blodtryk (som så fint ud) og jeg skulle vise hende nogle forskellige øvelser (for at udelukke at det var noget mere alvorligt såsom tryk i hjernen eller lignende)...

Men det viste sig at være meget slem spændingshovedpine... højst sandsynlig som følge af alt det stress og spekulationer, der har været med Jessica... så jeg har fået Ibumetin og en henvisning til fysioterapeut, og så skulle jeg gerne blive hovedpinefri igen...

3 kommentarer:

  1. Håber snart du kommer af med alle de spændinger søde.. Jeg har selv haft en del af dem på det sidste, men jeg synes træningen hjælper mig. Jeg ville ønske min hånd var helt godt, så ville en tur i svømmehallen noget hjælpe..
    Jeg er også begyndt at overveje om jeg skal prøve en infrarød sauna.. Det skulle være vildt godt sagde min fysioterapeut.

    Håber du finder noget der virker for dig smukke.. <3

    Krammer

    SvarSlet
    Svar
    1. Håber virkelig også det snart går væk, for det andet her er godt nok ikke til at have med at gøre... har lokket manden til at give en gang massage, det plejer at hjælpe en smule :)

      Slet
    2. Ej hvor lækkert.. jeg vandt faktisk over engang massage den anden dag som jeg får her i weekenden :P

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...