torsdag den 13. november 2014

Rigtig trist og deprimerende vejr....

Sidder inde i stuen og ser Kriminalkommisær Barnaby (ja, jeg gider ikke lette røven efter fjernbetjeningen), og kigger ud på det mest triste efterårsagtige vejr - regn, regn og atter regn...

Bladene er begyndt at være faldet af alle træer, så det er rigtig efterår...

Er inde i en lidt trist periode, men det har nu nok også meget at gøre med vejret... så jeg prøver at få det bedste ud af det :)

Overvejer om jeg skulle finde mit sytøj frem og komme lidt videre med den løber jeg er ved at sy... hvis jeg skal nå at blive færdig inden jul, kunne det godt tænkes jeg snart skulle komme videre :) men har bare ikke rigtig haft overskud til det..

Men tror jeg vil lave mig en kop varm kakao og så sætte mig til at sy lidt :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...