onsdag den 5. november 2014

Kom jul :)

Jeg har de sidste par dage haft en usigelig lyst til at finde julepynten frem, og lade julen indtage det lille hjem... det kribler helt i fingrene for at komme i gang, og Bent siger godt nok jeg bare kan gå i gang, men jeg synes nu alligevel det er lige tidligt nok...

Men ok, jeg har tyvstartet lidt nogle steder... det pynt jeg har købt de sidste par dage i genbrugsbutikker, har jeg altså hængt op :) så der er så småt gang i juleriet herhjemme... og for at det ikke skal være løgn, så var jeg nede og få sol i dag, og der så jeg rent faktisk, at der også i et andet hus her i byen er pyntet en smule op, så jeg er altså ikke den eneste :)

Men derfor vil jeg nu alligevel gerne hen på den anden side af weekenden før jeg pynter videre... men nu må vi se, om jeg kan vente så længe *griner* :)

Kommer også helt i julestemning af at gå rundt i byen, og jeg så kommer forbi vores 2 blomsterforretninger... samt i Brugsen, hvor der også er rigtig meget julepynt :) Det er jo så hyggeligt...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...