lørdag den 22. november 2014

Så kom julen også hjem til de gamle

I dag har Bent og mig været hjemme ved de gamle og pynte til jul... min mor plejer først at gøre det lige omkring 1. december eller 1- søndag i advent, men i år ville hun have det gjort lidt tidligere, så min lillebror spurgte om ikke vi ville komme derhjem i dag og hjælpe... så efter vi havde været derhjemme i går, fik vi lov til at tage deres bil hjem, og så kunne vi selv komme derhjem i dag...

Vi valgte så at tage tidligt derhjem, så kunne vi tage rundstykker med... og det var super hyggeligt...

Efter vi havde fået hele huset juleklart, kørte min bror, min mor og jeg over på sygehuset og besøgte min mormor... hun blev tidligere på ugen overført til Kolding Sygehus, så der er ikke så langt over og besøge hende... hun har det efter omstændighederne godt, så det er skønt..

I morgen skal den stå på afslapning her i det lille hjem... vi skal muligvis lige have fat i de sidste småting til at lave dekorationer af, men ved ikke om det bliver i morgen eller mandag... kan godt ske jeg rykker det til mandag, hvor jeg alligevel har en lægetid... men nu må vi se :)

Og så skal Bent også have bundet adventskrans en af de næste dage.. og når det er gjort, så er vi klar til julehygge næste weekend :)

I morgen er det jo også NFL dag, så nu må vi se hvor meget der bliver lavet :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...