søndag den 16. november 2014

En hyggeweekend

Så er det atter søndag aften... har ikke fået blogget i weekenden, for har haft så travlt...

I går formiddags hentede min far os alle 4, for Bent og mig skulle med min mor og min bror til julemesse i Kolding... det var nu hyggeligt nok, men synes godt nok ikke julemessen havde særlig meget med jul at gøre... Altså, der var masse juletræer, en julemand og en masse lyskæder, men ikke rigtig så meget egentlig juleagtigt...

Da vi så havde spist hjemme ved de gamle i går aftes, blev vi kørt hjem igen, og så satte vi os ind og slappede af indtil hundene skulle ud på deres sædvanlige aftentur :) vi blev så enige om at gå med hundene sammen i går, for så kunne vi gå en lidt længere tur... vi har en tur, som vi af og til går sammen med begge hunde.... og så kunne vi se film da vi kom hjem igen...

I dag har dagen så stået i hyggens tegn... har været i gang med at pynte lidt mere op til jul, og derudover har vi fået bagt jødekager... Rigtig hyggeligt :)

Her til aften, da mig og hundene var ude og gå lagde jeg så mærke til, at der er andre her i byen, der også har  pyntet op, så jeg er da ikke den eneste :) jeg mangler godt nok meget endnu, men nu begynder det rigtigt at ligne jul herhjemme :)

Bent fortalte også lige i dag, at han har købt adventsgaver til mig i år, så jeg får 2 gange adventsgaver de 4 søndage i advent... uh, hvor jeg glæder mig :)

Jeg har jo også købt pakkekalender til Bent :) men jeg havde da ikke regnet med at han også havde købt lidt til mig... har slet ikke set nogle gaver liggende nogen steder, så det kom egentlig som en overraskelse... elsker simpelthen gaver :)

Er kommet lidt videre med min "julekalender" til bloggen... det bliver ikke noget vildt, men hyggeligt alligevel :)

Nå nu står den på lidt NFL..

Håber I har haft en rigtig god weekend...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...