søndag den 16. oktober 2016

Ugens hurtige (uge 41)

Så er søndagen atter over os, og det er dermed atter tid til ugens hurtige:

  • Jeg blev afsluttet fra sundhedscenteret med alt, der hedder genoptræning. Jeg skal nu i stedet i gang med et smertehåndteringsforløb samt mindfullness. Det starter jeg op på d. 2. November, og selv om jeg ikke vil have for store forventninger, så vil jeg alligevel glæde mig til at se, om det kan hjælpe mig. 
  • Bent og jeg var i Kolding og bruge vores fødseldagspenge. De blev brugt på en masse nye Trip Trap nisser. 
  • Jeg har været ude og få taget nogle enkelte efterårsbilleder. 
  • Jeg har fået lavet en masse julekort, nu mangler jeg ikke så mange før jeg er færdig for i år. 
  • Jeg har døjet rigtig meget med hovedpine i denne uge, og det har sat lidt begrænsninger for, hvad jeg har kunnet foretage mig. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...