torsdag den 20. oktober 2016

Hyggedag i Odense

I dag var så dagen, hvor jeg skulle til Odense og hygge med mine skønne veninder Jeanette og GiZmo... jeg stod op ved 7:30 tiden i morges, så havde jeg god tid, inden jeg skulle med toget kl. 8:43.

Ankom til Odense banegård kl. 9:50, hvor Jeanette ventede på mig... vi skulle mødes med GiZmo på OUH, og når jeg nu alligevel var der, så skulle jeg selv lige have taget en blodprøve... Fik da også ordnet det hele, og så smuttede vi i Rosengårdscenteret, hvor der skulle kigges butikker (3 tøser i et shoppingcenter = SHOPPING)... og butikker blev der sandelig også kigget på :)

Vi spiste lækker mad på Jensens inden der skulle shoppes... øh kigges.. videre :) Jeg havde egentlig sat mig for ikke at skulle bruge særlig mange penge, men så var der jo en butik med julemarkedsvarer, og der var jo en masse Trip Trap nisser på tilbud, og ja det kunne jeg jo ikke stå for.. så der endte med at komme 3 stk med hjem (UPS)... men hvad pokker, de var billige, og jeg får 400 kr for at få taget den blodprøve, så de er jo sådan set betalt.

Vi besluttede os så for at køre i Ikea inden jeg skulle med toget hjem, og det var jo absolut ikke en dårlig idé :) I Ikea var der jo også masser af julepynt... Købte dig kun et enkelt duftlys, som har den skønneste duft af brunkager - kunne jo simpelthen ikke stå for den lækre juleduft...

Kl. 17:13 gik mit tog så tilbage mod Vamdrup, og selv om jeg virkelig havde en helt igennem fantastisk skøn dag, så havde mit hoved godt af at komme hjem... det er jo efterårsferie, og der var sygt mange mennesker i Rosengårdscenteret, så jeg skal helt sikker bare slappe af i morgen - er helt færdig oppe i hovedet.

Men som sagt, så havde vi en fantastisk hyggelig dag, og jeg er virkelig glad for at jeg tog med, og at de 2 tøser ville have mig med...

Jeanette og GiZmo, jeg er virkelig glad for at have jer i mit liv. Med veninder som jer, behøver en pige ikke andet. Tak fordi I er jer, og fordi I har plads til mig i jeres liv.






6 kommentarer:

  1. Åhhh kan kun sige i lige måde. <3 Du er faktisk den veninde jeg har haft i flest år, som jeg stadig holder tæt ind til hjertet. Dig vil jeg aldrig give slip på. Så selvfølgelig er der plads til dig. :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg vil absolut heller ikke give slip på dig. Du betyder SÅ meget for mig <3

      Slet
  2. Det var simpelthen bare så hyggeligt at du var med og hvor er du altså sød. Jeg er også rigtig glad for at ha lært dig at kende søde. Og du skal vide at du altid er velkommen til at komme til Fyn og være sammen med os. :D Tak fordi du er dig.. <3

    Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg hyggede mig også rigtig meget. Jeg er også rigtig glad for at have lært dig at kende - du er en fantastisk person <3

      Håber vi også får mange sjove timer sammen fremover.

      Knus fra mig <3

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...