lørdag den 1. oktober 2016

Glæder mig

For noget tid siden skrev Jeanette til mig, at hende og GiZmo skal være sammen d. 10. oktober, så hvis jeg havde lyst til at komme til Odense og hygge med dem, så var jeg velkommen... jeg havde så besluttet at jeg ville tage af sted, men det var så i mellemtiden blevet rykket til d. 19, men det skulle nu ikke slå mig ud af kurs...

Så d. 19. oktober skal jeg til tøsehygge i Odense... og jeg glæder mig...  har ikke været ude og hygge mig i gud ved hvor længe... og med netop de 2 skønne piger, så kan det kun blive hyggeligt :)

GiZmo har jeg jo kendt i en lang årrække... vi mødtes på en spejderlejr en gang midt i 90'erne, så det er ved at være mange år siden...

Jeanette mødte jeg i forbindelse med bloggertræffet for 3 år siden, og jeg er rigtig glad for at have mødt hende...

Begge de 2 piger har en helt speciel plads i mit hjerte, så jeg er super glad for, at de vil have mig med til deres hyggedag :)

6 kommentarer:

  1. Åhhh det bliver bare så hyggeligt. Vi ses for sjældent. Og hvor er jeg glad for at I begge er der til at gøre mit humør bedre i tilfælde af at det ikke går så godt på sygehuset. Love ya!

    SvarSlet
    Svar
    1. Love you too <3

      Glæder mig også rigtig meget, det bliver simpelthen så hyggeligt - det er jeg sikker på :)

      Slet
  2. Jeg glæder mig også helt vildt, trænger så meget til at ha en rigtig hygge dag i godt selskab.. Har været nogle lorte dage i denne uge, men elsker at jeg har noget godt at se frem til..

    Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg glæder mig også rigtig meget.. har også haft en par rigtig lorte dage i denne uge, men jeg kommer jo nok ovenpå igen :)

      Knus <3

      Slet
    2. Gizmo og jeg er altid smadret når vi ses, men på en eller anden måde er humøret altid i top alligevel. Så må man ha et par fridage bagefter. Det koster sgu altid kræfter, men det er det værd..

      Knus <3

      Slet
    3. Jeg kan godt mærke, jeg har brug for at komme lidt ud, så jeg er sikker på jeg får en god dag :)

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...