tirsdag den 18. oktober 2016

Søvn er stærkt overvurderet... eller noget...

Jeg har virkelig - og jeg mener VIRKELIG - sovet dårligt om natten den seneste uge...  nærmest uanset, hvordan jeg har ligget, så er jeg vågnet 117 (overdrivelse fremmer forståelsen) gange om natten, og vågnet op med den vildeste hovedpine om morgenen... og i dag er da ingen undtagelse...

Vågnede op ved 5 tiden, gik på toilet og ind i seng igen.. havde da så også lige taget mine 3 smertestillende med ind til sengen, for så kunne jeg tage dem, når jeg igen vågnede, og så lige blive liggende under dynen en halv times tid, til virkningen af pillerne var der.

Tog pillerne ved 8 tiden og faldt så i søvn igen... vågnede kl. 9 uden de store smerter... så jeg blev liggende til ved 10 tiden, hvor jeg hellere måtte stå op.. Og nu, hvor klokken nærmer sig middag, så er jeg  begyndt at have vildt ondt igen... men vil dog lige trække den lidt med at tage de næste piller (pga deres styrke, må jeg kun tage 2 stk 3 gange om dagen af den ene, og den anden må jeg kun tage 1 stk 3 gange om dagen, så det er med at fordele det jævnt). Og samtidig føler jeg mig simpelthen så træt, som om jeg overhovedet ikke har sovet flere nætter.

Fik også sendt mail til advokaten forleden og informeret om mit videre forløb på sundhedscenteret. Det er jo med at sørge for, at alle de rigtige får besked, når der er noget nyt.. kan godt mærke, det stresser mig at have den sag kørende... håber bare den snart kan afsluttes, men nu må vi se - det kan jo sagtens tage flere år. Men nu må vi se... det første halve år i Arbejdsskadestyrelsen er da gået, så nu kan det da næsten kun gå fremad :)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...