onsdag den 26. oktober 2016

Haweel 2600 mAh Powerbank fra Onkel Billig

Jeg har tit, når jeg har været på Pokemon jagt, brokket mig over, at mobilen hurtigt løb tør for strøm (ja det gør sådan nogen jo altså, når man bruger dem).

Jeg fik så muligheden for at teste en powerbank fra Onkel Billig, og det kunne jeg jo ikke sige nej til.

Så jeg fik tilsendt denne powerbank sidste uge, og så måtte jeg jo i gang med at teste.

Jeg valgte at tage den med til Odense i sidste uge, for jeg regnede med, at mobilen nok ville komme til at bruge noget strøm, når jeg sad og spillede på den undervejs i toget, samt hvis jeg nu havde den tændt med Pokémon Go, da vi gik rundt i Rosengårdscenteret. Og jeg fik sørme ret :)

Så jeg satte den til, og så lå mobilen fint i tasken og ladede mens jeg selv kunne shoppe.

Jeg har hele tiden selv været meget i tvivl om, hvilken powerbank, jeg skulle vælge, for der er jo virkelig mange på markedet, så hvis man ikke rigtig ved så meget om dem, så er det altså svært.
Men denne overraskede mig faktisk. Den er ikke så kraftig, så jeg var ikke sikker på, hvilke forventninger, jeg skulle have til den. Men jeg er absolut ikke blevet skuffet.
Selve designet er rigtig fedt synes jeg, og det faktum, at der kun er ÉN ledning, som man bruger til både mobil samt oplader tiltaler mig virkelig, for jeg kan godt blive lidt træt af, hvis jeg skal slæbe rundt på et hav af ledninger, som jeg så skal skifte mellem. Denne powerbank har nemlig et smart system (se billede), som gør at man klikker stikket fra hinanden, når man skal oplade selve powerbanken, og så er opladeren der. Det er da smart. Og powerbanken fylder jo ingenting, så den kan nærmest ligge i en bukselomme sammen med mobilen.

Helt klart en powerbank, jeg vil anbefale til mindre ture, hvor man lige har brug for noget ekstra strøm. Den kan lade telefonen op ca 2 gange, så det er ikke en, man skal have med, hvis man skal have brug for at lade sin telefon op flere end 2 gange. Men til en enkelt opladning eller 2 er den helt sikkert en anbefaling værdig.

En stor tak til Onkel Billig for at lade mig teste denne powerbank. Skulle I være interesserede, så kig endelig forbi deres hjemmeside og se deres udvalg af spændende produkter.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...