tirsdag den 25. oktober 2016

Den hovedpine den hovedpine

I morges vågnede jeg ved 8 tiden og allerede der, kunne jeg mærke det ville blive en af de slemme dage, hvad angår hovedpine... Så jeg sneg mig op, tog 2 Panodil og gik i seng igen..

Vågnede så ved 9:30 tiden med en hovedpine, der sparkede røv (undskyld udtrykket).... følte knap nok, jeg kunne åbne øjnene, så jeg kæmpede mig op på toilet, drak et glas vand og gik så i seng igen.

Ved 13 tiden kom posten med pakker til mig, så da jeg havde åbnet dem, lagde jeg mig igen. Ved 13:30  tiden blev vi enige om, at vi nok hellere måtte gå over og handle. Det hjalp dog  ikke på hovedpinen at få noget luft, så ved 16 tiden faldt jeg i søvn på sofaen. Vågnede så ved 18:15 tiden, hvor Bent havde ordnet alt maden - menuen stod på raclette, så han havde forberedt det hele.

Vi sad så og spiste omkring halvanden time, og da vi havde fået ryddet alt væk i køkkenet indtog jeg sofaen igen. Besluttede mig så for at tage nogle piller og gå i bad. Da jeg var færdig i bad, kom der ishockey i fjernsynet, og den kamp havde jeg virkelig glædet mig til at se, men fik dog kun set noget af den, for jeg faldt i søvn i perioder undervejs i kampen (ja ja, man må godt når man ikke har det godt) :)

Nu har hundene lige været ude, og jeg har taget dagens sidste dosis smertestillende, som jeg så bare venter  på virker... Glæder mig SÅ meget til at starte til smertehåndtering næste uge, for at se, om det kan hjælpe mig bare en lille smule. Er ved at være så træt af den her hovedpine. Den lammer mig virkelig, når den viser sit ansigt, og de her 2-3 dage hver uge, er jeg nærmest bundet til sengen. Og det holder jo ikke i længden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...