lørdag den 1. oktober 2016

Goodbye September

Ja, i går var det sidste dag i september, og vi er dermed nu gået ind i årets sidste kvartal... Det er slet ikke til at forstå, at der nu kun er 3 sølle måneder tilbage af dette år... 

De forgangne 9 måneder er fløjet af sted, nok også fordi, jeg synes , der har været så meget at se til på  alle mulige områder... Jeg har været på sygehuset et par gange (eller nok lidt flere), og til genoptræning... Og ja, et eller andet sted føler jeg jo ikke, jeg er kommet ret meget videre... Men det er der jo ikke så meget at gøre ved lige nu... Jeg må bare væbne mig med tålmodighed :)

Har en travl oktober i vente, men jeg glæder mig... Og så kommer vi jo tættere og tættere på julen, for hver dag, der går :) 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...