søndag den 9. oktober 2016

Ugens hurtige (uge 40)

Det er søndag, og mens jeg sidder og venter på at mine forældre kommer til morgenmad, så kan jeg jo lige lave ugens "De hurtige" indlæg:
  • Jeg valgte i denne uge at få mit eget domæne.
  • Jeg blev afsluttet på skulderholdet, da de ikke mener de kan gøre noget for min skulder. Jeg bliver i stedet henvist til et smertehåndteringsforløb.
  • Vi valgte at tage en hyggedag i Kolding Storcenter og fik købt nogle julegaver.
  • Jeg var med min far en hurtig tur i Odense.
  • Vi holdt fælles fødselsdag i går. Jeg fik jo ikke holdt noget i april, da jeg skulle indlægges i Gråsten, og derfor ikke havde overskud til ret meget andet. Vi holdt det så sammen i går, og det var super hyggeligt.
  • Min kære mand har fødselsdag i dag, og jeg har inviteret mine forældre til morgenmad.
  • Jeg var til et "Gå-dig-glad" arrangement med min mor i går formiddags. Det foregik hos Matas i Kolding.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...