lørdag den 22. oktober 2016

En aktiv start på dagen

Det er weekend, og dermed må man gerne sove længe og bare hygge sig (vejret indbyder jo heller ikke ligefrem til de store aktiviteter)... men jeg vågnede allerede kl. 9, og selv om jeg prøvede at falde i søvn igen, så gik den ikke...

Min mor ringede så og spurgte om ikke jeg lige kunne smutte på apoteket efter noget til hende (min far har deres bil på arbejde, og hun gad ikke ud og gå i regnen for at komme på apoteket), og det kunne jeg da godt.. vores apotek ligger 100 meter fra os, så det var jo ikke noget problem...

Mens jeg alligevel var ude, kunne jeg lige så godt gå en tur og tage rundstykker med hjem... fik gået små 2 km - ikke meget, men dog alligevel ok når det regnede.

Sidder nu og prøver at samle inspiration til at komme videre med julekalenderen til bloggen... hovedet er lidt blankt pt, når det kommer dertil.. men mon ikke jeg er heldig at nå det.. :)

I denne weekend er der en masse bloggere, der skal være med til 24 Hours Read-A-Thon, og jeg synes altid det er spændende at følge lidt med rundt på deres blogs (altså ved dem, som deltager og opdateret deres blogs løbende undervejs). Personligt ville jeg gerne være med, men kan ikke holde til det, og kan ikke koncentrere mig om at læse mere end et par minutter ad gangen, så det vil være spild af tid for mit vedkommende. Ville måske allerhøjst nå at læse et enkelt kapitel på det døgn, så jeg hygger mig med at læse et par blogs i stedet :)

2 kommentarer:

  1. Håber du en dag får det bedre så du kan deltage i et readathon..

    Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kunne være sjovt at prøve at være med :) må se om jeg på et tidspunkt kan deltage, om ikke andet så på nedsat tid :)

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...