søndag den 23. oktober 2016

Der er dømt søndag i det lille hjem

Det er søndag og det er NFL dag..  i dag er vi så heldige, at der allerede er NFL fra kl. 15 (kæmpe optur) :)

Men inden vi kan sætte os ned senere, havde vi lige besluttet os for, at der skulle pudses vinduer... de trængte, og eftersom der er spået nattefrost næste uge, kunne vi lige så godt få det gjort, især når der lige var en dag, hvor det ikke regnede...

Så nu er alle vinduer pudset..... der blev støvsuget i går... vasketøjskurvene er næsten tomme, så det må vel betyde, at vi nu kan holde rigtig SØNDAG!

Jeg går virkelig og glæder mig til at skulle pynte til jul... men der skal altså lige gå nogle uger endnu før det sker.... vil i hvert fald hen til midten af november før julepynten kommer ned... Sidste år brugte jeg det meste af en uge på at gå og hygge mig med at pynte... om det bliver sådan igen i år, det må tiden vise :)

Indtil julepynten kommer frem, kan jeg nyde min efterårsdekoration, som står i køkkenet og ser fin ud :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...