onsdag den 26. oktober 2016

Kind of Christmas Spirit

Siden jeg i sidste uge var med Jeanette og Anne-Mette i Rosengårdscenteret og i Ikea, har jeg været endnu mere i julestemning end jeg allerede var i forvejen... går og nynner julesange... og... ja, venter egentlig bare på, at jeg kan begynde at pynte op til jul...

Vi har jo anskaffet os en del Trip Trap nisser i år, så jeg glæder mig naturligvis til at de skal tages ud af kasserne og sættes rundt i huset...

Nu skal jeg måske lige fortælle, at vores nabo er tyrker og muslim.. hans ene søster brokkede sig det ene år vildt meget over at vi I VORES EGET HUS havde julepynt fremme fra sidst i november til starten af januar, og en dag, da vi var ude og gå, kom vi forbi, hvor hun bor, og sørme om ikke damen selv har julepynt fremme.... nå, men vores nabo er den slags, som tror han er en fandens karl, men som ikke har noget at have det i, og han kan ikke lide os, fordi vi ikke hopper med på vognen, og gør som han siger. Når de har besøg derinde om sommeren sidder de gerne 15-20 personer inde på terrassen og RÅBER på tyrkisk - ikke noget med at snakke stille og roligt, nej der skal råbes. Og de har i det hele taget ingen manerer, når det kommer til at tage hensyn til andre.

Så vi har sandelig heller ikke i sinde at skrue ned for julepyntningen, bare fordi det ikke falder i hans smag. Nej, det må han sgu leve med.

Nå men, jeg er jo typen, der har julepynt overalt i huset  - selv på toilettet er der nisser (det er så lige så meget for at irritere min far, som mener at nisser ikke hører hjemme på toilettet) :) så i køkkenvinduerne er der jo lys, nisser og andet, som barer illustrerer JUL, og lige for tiden er naboen særlig strid, så jeg glæder mig til at dele julestemningen med ham :)

Og inden nogen måske tænker, at jeg er racistisk ved at gøre sådan, så vil jeg lige pointere, at det er jeg ikke... jeg har intet imod udlændinge, men lige HAM, har jeg altså noget imod.

4 kommentarer:

  1. Jeg synes også min julestemning er mere tydeligt efter vi kiggede på alle de fine jule ting.. Men der er jo faktisk også kun en måned til december nu. Fatter ikke hvor dette år er blevet af.. Det er helt vildt..

    Knus Jeanette <3 - http://www.jeasblanketanker.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg synes godt nok også julestemningen har indfundet sig godt og grundigt af at gå og kigge på juleting :) Ja, det er helt vildt, at december kun er en måned væk :)

      Slet
    2. Og der er under en måned til første advent.. Glæder mig mega meget.. :D

      Slet
    3. Ja i morgen er der kun 3 uger til 1. søndag i advent :) Det er helt vildt at tænke på.

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...