torsdag den 13. oktober 2016

Der juleblogges

Ja, selv om vi kun skriver oktober, så er jeg i gang med at skrive julekalenderindlæg til bloggen til december... jeg vil gerne være 100% sikker på, at der kommer et indlæg op hver morgen december måned igennem, så jeg har jo måtte tidligt i gang, da jeg aldrig ved, hvad morgendagen bringer :)

Men det gør mig nu heller ikke noget... jeg sidder i køkkenet med en kop varm kakao, julemusik og levende lys - så er den rette stemning da i hvert fald til stede... at jeg så går lidt væk fra computeren indimellem er der jo ingen, der ser :)

Jeg er indtil videre nået til 11. december, og jeg synes godt nok, der er lang vej igen... har lidt svært ved at finde på idéer til indlæg, så manden hjælper til, i det omfang han nu kan... Det er altid rart, når man kan få lidt inspiration fra andre... og så har jeg jo også fået lidt inspiration fra mine medbloggere rundt omkring, så mon ikke jeg finder inspiration til 24 indlæg - det tror jeg :)

Ellers håber jeg, I får en god torsdag... her i lille Vamdrup regner det (ja, det er jo for pokker da også efterår), og selv Shang synes det er mere spændende at sove inde i sofaen fremfor at bevæge sig udenfor :)


2 kommentarer:

  1. Jeg synes personligt det er alt alt for tidligt at juleblogge, jeg ville være bange for at de ville afspejle sig min indlæg. Men der er vi jo alle forskellige. Jeg er nok mere *her og nu*, hvor andre planlægger langt ud i fremtiden.

    Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Julestemningen har for længst indfundet sig hos mig, så jeg har ingen problemer med at juleblogge nu :) Og jeg ved bare, at jeg skal skrive når jeg har en god dag, ellers tror jeg ikke nødvendigvis, jeg får udgivet hver dag i december :)

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...