søndag den 2. oktober 2016

Ugens hurtige (uge 39)

Det er søndag, og det er dermed tid til de hurtige fra den forgangne uge:
  • Jeg var ved gynækolog, og fik positivt svar med derfra.
  • Jeg fik samme dag en knap så opmuntrende besked fra Sundhedscenteret - de er ikke sikre på, at min skulder nogensinde bliver bedre, og jeg skal muligvis flyttes fra skulderhold over til et smertehåndteringsforløb eller på et andet hold, som muligvis kan være mere gavnligt for mig. Men alligevel skal jeg nok indstille mig på, at de her smerter er nogle, jeg skal leve med resten af livet.
  • Jeg har planlagt en hyggedag i Odense med GiZmo og Jeanette d. 19. Oktober, og jeg glæder mig.
  • Vi har fået ordnet en del gaveindkøb til jul (jule- og kalendergaver samt pakkespilsgaver).
  • Jeg har fået lavet lidt kort.
  • Efteråret er for alvor begyndt at vise sig.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...