mandag den 17. oktober 2016

Koldt, vådt og blæsende

Det er nok de ord, der bedst kan beskrive vejret de her dage... men det afholder os ikke fra at komme ud og gå nogle ture.... har fået at vide af flere læger, at det er godt for mig at komme ud og gå hver dag, og det kommer jeg jo næsten også hver dag, det er begrænset hvor mange dage, jeg hopper over...

I går eftermiddags gik vi en god lang tur, selv om det regnede og blæste... der er nu noget særligt ved at gå ture om efteråret.. Det er hyggeligt på en hel anden måde end om sommeren og foråret :) Elsker den friske duft...

I nat sad vi jo og så NFL, og da der var en pause mellem 2 kampe, besluttede vi os også for at tage sko og den varme jakke på, og begive os ud på en lille gåtur, det blev da alligevel til små 2 km, så det var en god tur... den gjorde så også, at jeg, da vi kom hjem, var så træt, at jeg ikke så meget NFL, før jeg besluttede at gå i seng i stedet - øjnene ville bare ikke være åbne :) Men hvad, sådan er det jo bare....

I dag har jeg tilladt mig selv at sove længe... vågnede første gang kl. 8, lukkede hundene ud, og da de kom ind lagde jeg mig så igen... sov så til kl. 10:15 (fandme længe siden jeg har sovet så længe). Er dog også virkelig i søvnunderskud, fordi jeg har døjet sådan med hovedpine de sidste par uger, så søvnen er virkelig blevet ødelagt.

Håber I alle får en god start på den nye uge :) Måske nogen af jer har efterårsferie :)


2 kommentarer:

  1. God aften,

    uha ja det er vådt, koldt og blæsende, men utroligt smukt derude.
    Håber din hovedpine går over, for varige smerter kan bremse os i meget.

    Mange søde hilsner herfra.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er vildt smukt udenfor :) Jeg elsker også at gå nogle gode lange ture og bare nyde naturen :)

      Ja, de varige smerter begrænser mig rigtig meget, men prøver indimellem at ignorere dem, men det går ikke altid så godt, som jeg gerne ville have :)

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...