onsdag den 5. oktober 2016

Et par hårde dage

Denne uge bliver en af de mere hektiske... mandag var Bent og jeg i Kolding, hvor vi bl.a fik ordnet nogle julegaver samt de sidste kalendergaver... så det var jo helt perfekt... Jeg har lovet min veninde at købe halvdelen af kalendergaver til deres 2 unger, så det var lige 24 ekstra gaver, men det gør mig nu ingenting...

I går stod den på genoptræning.. det var satme godt nok hårdt.. jeg er der en time tirsdag og fredag, men allerede efter 10-15 minutter er jeg simpelthen så træt... jeg har heldigvis en aftale med dem om, at jeg tager hjem, hvis jeg ikke kan holde til en hel time, men jeg kan jo alligevel ikke lide at tage af sted før tid... Det er én af de ting, jeg skal blive bedre til  - at sige fra acceptere, at jeg ikke kan det samme længere, som jeg kunne for et par år siden...

I dag har vi slappet helt og aldeles af... vi har fået ordnet et par minimale ting herhjemme, og så har vi set en masse i fjernsynet :) Sådanne dage må man gerne have indimellem...

I morgen skal jeg med min far over på Odense Sygehus... skal op før kl. 7, for jeg skal være i Kolding kl. 8, så der er ingen anden udvej end at stå tidligt op... heldigvis kan jeg jo så nå at snuppe mig en lur i morgen eftermiddag..

Fredag morgen skal jeg jo så også op og ind på Sundhedscenteret... den seneste uges tid har jeg skulle udfylde et aktivitetsskema til fysioterapeuterne, som de så skal kigge på på fredag, for at se, hvad der kan gøres...

Lørdag formiddag skal min mor og jeg ud og gå med Matas i Kolding... alle deltagende får en goodiebag plus der er 20% rabat i butikken... det kunne vi ikke sige nej til :) Lørdag aften får vi gæster, for Bent har fødselsdag søndag... det skal nok blive hyggeligt... det plejer det at være :)

Søndag er der sport og ja, så er den uge gået :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...