mandag den 31. oktober 2016

Ugens hurtige (uge 43)

Ved godt, dette indlæg skulle have været oppe i går, men havde en dag i går, hvor jeg simpelthen ikke gad tænde computeren, og teksten blev lige en tand for lille på mobilen, så de hurtige fra sidste uge kommer her:
  • Efter at vi i længe har gået og kigget på vinduerne og tænkt, at de burde blive pudset, så fik vi det langt om længe gjort. Eller rettere, Bent gjorde det udenfor, mens jeg tog det, jeg kunne holde til indenfor, og så kom Bent ind og pudsede de sidste indenfor.
  • Det var "Knæk Cancer" uge, og vi støttede på den måde, at vi købte en rabatkupon ovre i Brugsen til 20 kr, hvor de 20 kr så går ubeskåret til Kræftens bekæmpelse. Senere denne uge støtter vi så også, når Vamdrup atter holder lysfest.
  • Mine forældre og bror var herude og spise i lørdags, og det var rigtig hyggeligt. God mad og godt selskab, så bliver det ikke bedre.
  • Jeg mangler kun at skære til 3 julekort endnu, samt lave de sidste 7, så er jeg klar til at begynde at skrive julekortene i løbet af november (jeg har det sådan, at vores julekort skal være smidt i postkassen 1. december) :)
  • Vi fik langt om længe kørt en masse på genbrugen, som egentlig bare har stået ovenpå og fyldt.
  • Haven er vinterklar, og komposten er tømt.
  • Det kribler i fingrene for at begynde at pynte til jul, men må hellere vente et par uger endnu :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...