søndag den 23. oktober 2016

Ugens hurtige (uge 42)

Efterårsferien er ved at gå på hæld for manges vedkommende. Og selv om jeg ikke arbejder eller går i skole, så siger jeg altså alligevel, at det har været efterårsferie.

Og her kommer de hurtige fra denne uge:
  • Har fået lavet fordej til honningkager. Den ligger nu fint i fryseren til den skal bruges om en måneds tid.
  • Var i Odense og hygge med GiZmo og Jeanette. Vi var både i Rosengårdscenteret og Ikea. Det var uden sammenligning ugens bedste dag. (Læs mit indlæg om dagen her).
  • På turen i Odense fik jeg udvidet sortimentet af Trip Trap nisser.
  • Vi bagte et lækkert kanelbrød, som virkelig smagte af jul. Det blev spist så hurtigt, at vi i går måtte bage et til.
  • Vi har fået gjort haven vinterklar.
  • Jeg har vundet en konkurrence på Facebook, hvor Dragsbæk udloddede et bagekit. Jeg glæder mig til at modtage min præmie.
  • Psyken har drillet lidt, og jeg har haft nogle aftener, hvor tårerne har fået frit løb. Alt det med mit fald sidste år, er begyndt at påvirke mig rigtig meget psykisk.
  • I torsdags havde Bent og jeg kendt hinanden i 9 år.
  • Har siden turen i Odense været så træt, men prøver alligevel på ikke at overgive mig fuldstændig til kroppens signaler (så kunne jeg jo sove hele tiden).
  • I dag kommer der allerede NFL fra kl. 15, så alle praktiske gøremål skal gerne overstås inden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...