mandag den 10. oktober 2016

Trip Trap / Etly Klarborg

Bent og jeg har jo meget julepynt (det kommer nok næppe som den store overraskelse)... og igennem de sidste par år har vi snakket om, at vi godt kunne tænke os nogle flere Trip Trap nisser (også kendt som Etly Klarborg nisser), men økonomien har bare ikke været til at anskaffe os flere end dem, vi havde i forvejen..

Men i lørdags fik Bent nogle af mine forældre i fødselsdagsgave, og jeg havde så også købt en lille en fra hundene og mig... Vi fik så penge i fødselsdagsgave (vi holdt fælles fødselsdag) i lørdags, så i dag var vi i Imerco og kigge, og der havde de tilbud på rigtig mange af Trip Trap nisserne, så vi brugte næsten 500 kr på et kalenderlys og forskellige nisser, så nu har vi da nogle flere :)

Det er helt sikkert noget af det, som kommer på ønskesedlerne fremover.... man kan jo virkelig købe sig fattig, så det er med at ønske os noget, når vi har chancen *hehe*

Her kan I se alle de kasser, vi fik i weekenden samt købte i dag :)

2 kommentarer:

  1. Jeg er ikke selv så meget til dem, men min Mor har dem alle sammen.

    Men nyt julepynt er jo altid skønt..

    Knus Jeanette <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi havde nogle af dem i forvejen, og min kære mand ville så gerne have flere, så det er noget julepynt, vi samler på sammen :) Dem vi havde i forvejen har vi købt sammen, så det kan jo fint være noget vi samler på sammen :)

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...