mandag den 13. oktober 2014

Ingen vej udenom...

Nogle af jer ved nok, at jeg er forfærdelig tandlægeskræk... det er så slemt at jeg er syg flere dage inden, hvis jeg ved jeg skal af sted...

Jeg har en fyldning, som skal skiftes ud, men pga tandlægeskrækken har jeg trukket det lidt... Men nu er der ingen vej tilbage... I morgen skal jeg til tandlæge... jeg var nemlig så uheldig at knække et stykke af en tand i weekenden, og det har efterladt en spids så skarp, at den skærer ind i tungen på mig... så nu skal jeg først have lavet overslag på hvad det vil koste, og så sende det til kommunen (man kan jo få tilskud når man er på kontanthjælp) og så må vi se om de godkender det, så jeg kan få lavet tanden ordentligt.

Men nu kan jeg så gå og være dårlig indtil det er overstået... Hader virkelig at jeg skal til tandlæge, og hader at det er så dyrt... Ville meget hellere have skatten sat en smule op, og så til gengæld kunne komme gratis til tandlæge...


1 kommentar:

  1. Puha, god tur - jeg har ikke været forbi sådan en i årevis.

    - Anne

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...