lørdag den 4. oktober 2014

Mit online liv

Jeg bliver ofte spurgt om hvor aktiv jeg er på de sociale medier, og svaret er ikke helt nemt... 

Jeg er i perioder en del aktiv på både Facebook, Twitter og Instagram... foruden den tid, jeg selvfølgelig er her på bloggen... men der kan dog godt i perioder gå flere dage uden de store oplag fra mig de forskellige steder.. 

Jeg prøver så vidt muligt at holde mine følgere opdateret ude i www-verdnen, men indimellem er lysten der simpelthen bare ikke... og jeg er ikke typen der fx på instagram bare poster diverse billeder af mig selv... er min egen største selvkritiker, så det skal virkelig være et ok billede jeg poster... Kunne godt poste en masse billeder af vores vovser, men det bilder jeg mig selv ind at folk heller ikke gider glo på hele tiden.. Så indimellem går jeg amok på Instagram, mens der andre gange ikke sker en dyt i flere uger... 

Min facebook er jeg online på 24/7 fra mobilen, men efter en status, hvor folk nærmest skældte ud på mig, fordi jeg på MIN EGEN væg skrev en sviner til en, som i øvrigt aldrig får statussen at se, men som udmærket ved min holdning om hende. 

Min Twitter er så også altid online på mobilen, men nogle gange har jeg svært ved at finde noget at skrive derinde... Jeg kan godt svare andre derinde, men det kniber mere med selv at opdatere derinde... 

Jeg er helt klart blevet bedre til at leve online, end jeg har været tidligere, men jeg har alligevel et stykke vej før jeg er helt så aktiv som jeg egentlig gerne ville være :) men hav tålmodighed :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...