onsdag den 7. februar 2018

Fraværende

Jeg ved, jeg har været pænt fraværende den senere tid, og ja en af grundene er at jeg ikke rigtig har følt for at blogge - ja for at være online i det hele taget. Og så er det bedre at tage en pause fra det. 

En anden grund er, at vi havde barnedåb sidste søndag, og det krævede en del tid... der var meget der skulle laves og ordnes, så når jeg endelig kom ned og sidde om aftenen, så gad jeg ikke tænde computeren. 

Har i dag lagt et længere indlæg op om barnedåben , så det kan I jo læse hvis I har lyst. 

Silas har været syg siden i torsdag - sådan rigtig forkølet med feber, stoppet næse og hoste. Vi har været ved vagtlægen med ham, men det var "bare" en virus mente han. Men det ændrer ikke på, at det er enormt hårdt med sådan en syg lille en i huset. De fleste dage har han simpelthen været så ked af det, og han har hostet og hostet og grædt og grædt lidt mere. Og når han endelig har sovet, har det måske været 20-30 minutter og så er han vågnet igen. Og så er det startet forfra igen. Fra torsdag til i nat har jeg max sovet 2-3 timer hver nat. Jeg vågner hver gang han hoster, for han hoster så meget, at han har svært ved at trække vejret indimellem, og så vil han allerhelst sove ovre ved sin mor, så det får han selvfølgelig lov til.  

Normalt, ville jeg snuppe en lur sammen med ham i løbet af dagen, men når han er syg, har jeg altså svært ved at lægge mig til at sove - kald mig bare hønemor -, men jeg skal helst kunne holde øje med om alt er ok med ham. 

Og eftersom Bent startede i praktik i går, så er der bare mig til at kigge efter Silas. Og det tager hårdt på kræfterne. Kan godt mærke at 2-3 timers søvn er meget i underkanten for mig, men jeg kæmper mig alligevel igennem dagene, og så længe der er fremgang at spore i Silas' helbred, så er jeg fortrøstningsfuld. 

5 kommentarer:

  1. Min kæreste er også rendt ind i sygdom og blev dårlig her i morges - det er bare så træls. God bedring derhjemme (:

    - A

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak :) Håber kæresten også er rask igen :)

      Slet
  2. God bedring med den lille mand (:

    SvarSlet
  3. Håber snart han får det bedre søde og at i begge får noget mere søvn.. Kan godt forstå det må være sindsygt hårdt.. 1000 varme tanker og knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var ellers begyndt at gå lidt bedre, men de sidste par dage har han været lidt sløj igen. Han vågner som oftest 4*5 gange om natten.

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...