søndag den 19. oktober 2014

Jeg er træt

I dag er det bare en af de dage, hvor jeg har allermest lyst til bare at blive under dynen... jeg er så træt...

Vi holdt fødselsdag for Bent i går, og det var super hyggeligt... Det plejer det nu også at være når familien er samlet...

Vi startede allerede da vi stod op i går med at begynde at gøre det hele klar... Vi har nærmest en tradition med at når VI holder fødselsdage for familien, så er der følgende mad på menuen:

  • Sild (igår 3 forskellige slags)
  • Hjemmelavet tunmousse
  • Små lune frikadeller 
  • Lunt medister
  • Hjemmelavet kartoffelsalat
  • Hjemmelavet hønsesalat
  • Lun leverpostej med bacon og champignon
  • Æg, tomat og rejer
  • Salat
  • Flûtes
  • Rugbrød
  • Rødkål
Igår havde vi derudover også stegt noget torskerogn, som vi også fik til. Så I kan godt se, der er noget at få ordnet...

Til dessert fik vi så kiks med ost, og det vakte bestemt også jubel. 

Men vi nåede da det hele inden gæsterne ankom... 

Så nu er Bent blevet fejret, og vi kan slappe lidt af :) Det næste store er når vi skal holde juleaften, men der er jo så lige lidt tid endnu :)

Her får I lige lidt billeder fra forberedelserne i går:
Køkkenbordet inden vi rigtig gik i gang

Så er vi i gang

Havde selv bagt flûtes

Jeg havde også lige lyst til at bage nogle cupcakes... Det blev til regnbuecupcakes med blå karameldej, brun lakridsdej og gul appelsindej. De blev ret gode skal jeg lige hilse og sige :)

Bordet i stuen

Vi er i gang med at sætte på bordet

Lækker mad

Der mangler intet når vi holder fødselsdag.

2 kommentarer:

  1. Det ser virkelig hyggeligt ud søde.. skønt at i havde en god dag. <3
    bliver helt sulten nu.. ha ha...

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er også rigtig hyggeligt (synes jeg da selv) når vi holder fødselsdag :) Vi havde en rigtig dejlig dag... Maden smagte også rigtig godt ;)

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...