tirsdag den 28. oktober 2014

BlogChallenge 28. Oktober


En stor drøm:

Jeg har ikke vildt mange store drømme (er realist og prøver ikke at leve i en drømmeverden for ikke at blive skuffet), men et par enkelte dagdrømme kan man jo godt have alligevel :)


  • Et af mine største ønsker er at blive mor, men det strider desværre lidt mod, hvad min krop vil være med til, så det kan ende med at det er en af de drømme der bliver ved med at forblive en drøm. 
  • Jeg vil gerne vinde den store gevinst i enten Lotto eller Eurojackpot.... jeg er ikke typen, der spiller hver uge, men indimellem spiller vi da... Det er dog aldrig blevet til mere end max 500 kr, og det skal man sq vinde ret ofte, hvis man skal gøre sig nogen forhåbninger om at blive millionær :) 
  • Jeg vil gerne til USA igen.
Det var så nogle af mine drømme... som sagt ikke noget helt vildt, og der er da en mikroskopisk chance for at de kan gå i opfyldelse.. hvis jeg er rigtig heldig :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...