fredag den 10. oktober 2014

Afslutning på en god uge...

Denne uge har været en af de bedre igennem længere tid... Vi fik det sidste malet på huset og så har den ellers bare stået på hygge...

I onsdags var der Girls Night Out her i Vamdrup... det var en tøseaften med spisning, foredrag og modeshow oppe i hallen... Billetterne kostede 150 kr, og mor og mig havde aftalt at vi ville prøve og med i år, for at se hvad det var for noget... Og det var faktisk rigtig hyggeligt :) så det er bestemt ikke sidste gang vi har været med til det :)

I onsdags prøvede jeg også at lave berlinere for første gang nogensinde... synes de er dyre, hvis man skal ud og købe dem ved bagerne, så vi måtte da selv prøve at lave dem :) og de blev faktisk rigtig gode :) Så det er nok ikke sidste gang jeg gør det :)




I går havde Bent fødselsdag, og selv om det ikke blev fejret helt vildt, så blev han alligevel fejret... jeg var ved bageren efter rundstykker i går morges, og dækkede bord til han stod op... I går aftes var min far og min lillebror herude og spise og få kaffe... min mor er på weekendtur denne weekend, så derfor var hun ikke med :) Men vi andre hyggede os... Næste weekend (d. 18.) skal vi så holde familiefødselsdag. 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...