onsdag den 29. oktober 2014

Nogle af de hurtige...

Så er det atter tid til jeg vil komme med nogle af de hurtige:

  • Familiefødselsdagen for Bent gik rigtig godt. God mad og godt selskab er aldrig dårligt. 
  • Bent og mig skal måske en tur til København en gang i december - skal over og se Jul i Tivoli.
  • Har snart i en uge haft ufattelig mange smerter i lænden.
  • Skal til Tyskland på fredag.
  • Jeg er blevet færdig med at lave alle julekortene, der skal sendes i år. 
  • Mandag i sidste uge, var det 7 år siden Bent og jeg lærte hinanden at kende.
  • Jeg er selv lidt stolt af, at jeg har fået blogget så meget i oktober.
  • Jeg glæder mig til at få overstået de sidste julegaver (nogle af dem skal bestilles på nettet, så de kræver lige lidt mere).
  • Sidder lige nu med den vildeste hovedpine, som jeg håber forsvinder meget snart. 
  • Jeg er i gang med at sy en juleløber... er spændt på om jeg når at blive færdig :)
  • Jeg glæder mig så meget, til at jeg kan tillade mig at begynde at pynte op til jul...
  • Jeg har nogle dage været i gang med at omdøbe billeder på min eksterne harddisk, men mangler stadig mange synes jeg...
  • Jeg vil gerne snart en tur i Ikea.

1 kommentar:

  1. Det er såå hyggeligt med de hurtige..
    jeg er godt nok misundelig over at i skal en tur til kbh..

    Knus <3

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...