torsdag den 16. oktober 2014

BlogChallenge 16. oktober


Oktober goodies....

Well.... Oktober goodies... tjah...

Ved ikke rigtig, hvad jeg forbinder sådan helt nøjagtigt med Oktober goodies.... Men det må være noget efterårsagtigt..

Jeg elsker at kastanjerne er begyndt at falde ned fra træerne... Når jeg går aftentur med hundene passerer vi ofte kastanjetræer, og jeg synes det er så hyggeligt at se både kastanjer og de tomme skaller ligge på jorden..

Jeg elsker at gå ture og kigge på alle de flotte blade, der ligger på jorden.. De knaser så dejligt når man går på bladene :)

En af de bedste ting ved Oktober er også græskarene, som dukker op i alle afskygninger :) jeg har i år ikke selv lavet noget græskarhoved, og er da heller ikke sikker på jeg når det, men nu må vi se :) der er mange her i byen der har dem stående ude ved vejen, og det er da hyggeligt at gå forbi og kigge på dem :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...