søndag den 27. november 2016

1. adventgave i #BloggerAdvent

Som I nok ved, så er jeg jo igen i år med i Jeanettes #BloggerAdvent, og i dag blev det så dagen, hvor jeg endelig måtte åbne 1. #BloggerAdvent gave fra Charlotte.

Det var en stor, relativ tung pakke, og nysgerrigheden var virkelig stor efter at åbne den og kigge... og her er så, hvad den indeholdt:

  • Stjernestrimler
  • Syltede Nissenumser
  • En lille lysestage med lys.
  • En sød stjerne i træ (som nu hænger på vores troldegren i køkkenet).
  • 2 små chokoladefigurer
  • 2 små stykker julepynt (en paddehat og en rigtig sød kugle), som helt sikkert skal på juletræet, når det skal pyntes en gang i december.
  • En paddehat på pind til at sætte i en blomst
  • Og et julekort
 Det var en virkelig god gave, og jeg kan absolut bruge alle tingene, så tak til Charlotte for denne første gave. Nu glæder jeg bare endnu mere til næste søndag ☺

Jeg har også fået adventsgave af min kære mand i dag, men den får et indlæg for sig ☺




10 kommentarer:

  1. Wow.
    Det var da en stor pakke du fik :D

    Håber du nyder 1. søndag i advent <3
    Knus Mie, Mizzepii.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det var bare en lækker gave. Nu glæder jeg mig bare til næste søndag :)

      Vi har rigtig hygget os i dag. Vi har haft julehygge med mine forældre og bror. Og så var vi nede og se byens juletræ blive tændt.

      Håber også du har hygget dig i dag <3

      Slet
    2. Det lyder rigtig hyggeligt :)
      Jeg var også med min mor i fredags henne ved min kommune og se deres juletræ blive tændt.
      Det er sådan en hyggelig tradition <3

      Slet
    3. Vi plejer også altid at være henne på Torvet og se juletræet blive tændt. Det er nemlig en rigtig hyggelig tradition.

      Slet
  2. Weeee... nu er vi igang og sikke en lækker gave..

    Håber du har haft en skøn søndag og får en god start på den nye uge..

    Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, endelig kom vi i gang :) Ja, det var en vildt lækker gave, der har hun virkelig ramt plet...

      Havde en rigtig hyggelig søndag, men var lidt trist, da jeg gik i seng, så jeg håber humøret vender lidt, inden det bliver december :)

      Knus <3

      Slet
    2. Har muligvis været så heldig at få tinnitus, og det generer mig en hel del. Så jeg skal til læge næste uge. Synes der kommer så mange ting oveni hele tiden efter faldet.

      Knus <3

      Slet
  3. Sikke en skøn pakke med julerier. Hvad er syltede nissenumser?!?

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er faktisk bare noget, som står til pynt :) Jeg har godt set frem flere steder på nettet tidligere, men har aldrig tænkt på at lave dem selv :) Men nu har jeg et fint glas stående ude i køkkenet :)

      Ja det var en skøn pakke :) Det er nu så hyggeligt det #BloggerAdvent :)

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...