tirsdag den 29. november 2016

En weekend med hygge

Ja, det var jo, som bekendt 1. advent i søndags.. og traditionen tro stod den på julehygge her på matriklen.

I lørdags var Bent, min bror, min mor og jeg til julemesse heroppe i hallen... det var super hyggeligt.. alle stande var besat, så der var godt med jul ☺

Mine forældre og bror spiste så herude lørdag aften inden de kørte hjem, og Bent og jeg slappede af i sofaen....

Søndag skulle vi så have julehygge og vi skulle ned på torvet og se juletræet blive tændt.. det plejer vi altid at være, så i år skulle da ikke være nogen undtagelse.

Men jeg stod op søndag gik jeg ned til bageren efter rundstykker... det er en tradition for Bent og jeg, at vi får rundstykker alle søndage i december. Det er så hyggeligt... Hentede Bent ved 11 tiden, der havde han nemlig ligget vågen længe og puttet med hundene, så der kunne han godt lette sig og komme ud til mig ☺

Mine forældre kom så herud ved 14:30 tiden, hvor min mor og jeg lige skulle hen i ABC inden vi skulle have gløgg og æbleskiver. Vi sad så en times tid og  hyggede os med æbleskiver, gløgg, småkager, slik og konfekt (ja, der skal ikke mangle noget herhjemme til jul).

Ved 16:10 tiden gik vi ned på torvet, hvor vi så faldt i snak med min veninde + mand, deres børn samt min venindes forældre. Julemanden kom så derned, og juletræet blev tændt... så hyggeligt ☺

Vi gik så hjem og spillede pakkespil.. det er altid garanti for god underholdning, og søndag var da ingen undtagelse.. jeg fik 4 pakker, hvor jeg så gav den ene til min mor. Men jeg fik nogle søde juleophæng, som jeg så bare lige skal finde plads til, men op skal de nu nok komme

Vi fik så lidt god mad om aftenen inden de atter kørte mod Kolding, og resten af dagen stod her i huset på NFL...


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...