torsdag den 17. november 2016

Hoved sælges billigt...

Har denne uge haft en enorm hovedpine.. det startede sådan set mandag aften, og siden er det så bare blevet værre... altså indtil i dag, hvor det ikke er helt så slemt...

Har simpelthen intet kunne foretage mig.. har sovet, sovet og sovet lidt mere... og alligevel har jeg ikke kunne vågne ordentligt op..

Men efter jeg havde sovet næsten 30 timer ud af 36 timer, besluttede jeg mig alligevel for at være lidt aktiv i går... Jeg kom ikke af sted til smertehåndtering, for jeg kastede nærmest op siden jeg stod op, så det kombineret med at jeg følte, mit hoved skulle sprænges bare ved den mindste bevægelse, gjorde at jeg i går morges stod op, meldte mig syg, tog en portion piller og kravlede i seng igen. Sov så til omkring middagstid, og da jeg stod op, var Bent i gang med at gøre klar til at bage vaniljekranse. Så kunne jeg jo hjælpe ham. Vi lavede så også en portion kokoskranse og brune fedtkager, og så var jeg ellers færdig. Men det var da også blevet til 9 fyldte kagedåser, så det var vist også en godkendt indsats fra begges side 😛

Faldt da også i søvn på sofaen i går (eller rettere igen i går). Og sov så også længe i dag. Hovedpinen har så også generet mig voldsomt i dag, men jeg har prøvet at lade være med at sove dagen væk - jeg skal jo også gerne prøve at få bare lidt ud af dagene.

I går fik jeg også sendt mine #Bloggeradventsgaver af sted... så er der da én ting mere, der kan krydses af på listen ☺

Lige nu ligger jeg sådan halvt om halvt på sofaen, mens vi ser håndbold... vi fik ny (brugt) sofa forleden, og den er simpelthen guld ☺

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...