torsdag den 10. november 2016

Det der smertehåndtering

Som nogle af jer nok har bemærket, så startede jeg på 8 ugers smertehåndteringsforløb i sidste uge. Og jeg havde på forhånd ikke de store forventninger til det. Det valgte jeg af den simple grund, at jeg hellere ville overraskes, hvis det nu kunne hjælpe bare en smule, fremfor at blive skuffet, hvis det nu ikke hjælper...

Men altså, jeg var jo af sted første gang i sidste uge, og jeg er faktisk indtil videre positivt overrasket. Hvor meget det lige helt præcist kan hjælpe mig, ved jeg ikke, men altså jeg tror helt sikkert, jeg får nogle værktøjer, som jeg kan prøve at bruge i hverdagen, som måske letter hverdagen bare en smule. Indtil videre har vi da, de to gange, jeg har været der, fået nogle redskaber, som jeg HELT sikkert kan bruge på sigt. Så det er jo fint nok.

Vi har også fået at vide, at de ikke kan gøre os smertefri. Smerterne er noget, vi skal leve med, men de kan hjælpe os til at acceptere og leve med smerterne.

Så alt i alt er jeg positivt overrasket indtil videre... Jeg skal være af sted hver onsdag frem til jul, så når året er omme, så er der endnu en ting, der kan krydses af på listen over ting, jeg har forsøgt.

2 kommentarer:

  1. Dejligt at det lyder som en positiv start, glæder mig til at høre mere og håber det virker..

    Knus Jeanette <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Håber da i hvert fald det kan hjælpe mig vare en lille smule på sigt. Smertefri bliver jeg nok aldrig, men det må jeg så bare lære at leve med :)

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...