mandag den 7. november 2016

Ugens hurtige (uge 44)

En dag forsinket kommer her de hurtige fra sidste uge:

  • Startede til smertehåndtering. Efter bare én gang er jeg faktisk positivt stemt overfor det. 
  • Jeg blev helt afsluttet fra skulderhold. Var til afsluttende samtale og fik nogle øvelser, som jeg skal fortsætte med at lave. 
  • Der var lysfest i Vamdrup, hvor "vi" samlede ind til Kræftens Bekæmpelse. 
  • Jeg var med min mor i IKEA og Rosengårdscenteret i fredags - super hyggeligt. 
  • Vi begyndte så småt at pynte til jul... måske lidt tidligt, men udnytter, at jeg lige har et par gode dage. 
  • Vi har hygget os i weekenden, hvilket også kan ses på at jeg ikke har været særlig meget online. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...