mandag den 14. november 2016

Ugens hurtige (uge 45)

Hermed de hurtige for sidste uge:
  • Vi blev færdige med at pynte til jul.
  • Det var Mortens Aften, hvilket blev fejret med And, flæskesteg  og hele "svineriet" til.
  • Min bedre halvdel var forkølet, hvilket på forunderlig vis ikke har smittet mig endnu.
  • Vi var til fødselsdag ved min tante.
  • Vi lånte vores udlejers bil, så vi har mere eller mindre tilbragt størstedelen af weekenden hjemme ved mine forældre.
  • Vi mangler nu kun at købe 2 julegaver.
  • Vi fik da også pyntet til jul hjemme ved mine forældre.
  • Vi har fået afleveret de første pakkekalendere (til min bror og mine forældre).

2 kommentarer:

  1. Jeg mangler stadig at pakke lidt ind, men ellers er jeg færdig med mine to pakkekaldendere (:

    - K

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har i dag fået pakket lidt mere ind, så de sidste 2 pakkekalender, som skal afleveres er nu klar :) så er der kun dem tilbage, som skal bruges her i huset :)

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...