søndag den 27. november 2016

1. adventsgave fra Bent

Nu har jeg de sidste par år fået adventsgaver fra min dejlige mand, og det har jeg naturligvis også fået i år.

Han har løbende året igennem købt små ting til mine kalendergaver, og denne er så åbenbart kommet hjem, mens jeg har været indlagt i Gråsten, så det var jo meget heldigt.

Da jeg så gaven, havde jeg virkelig ingen anelse om, hvad der gemte sig under papiret, og glæden var absolut stor, da jeg så, hvad det var.


Gaven indeholdt en dejdispenser ☺og det er noget, jeg virkelig har ønsket mig... men jeg havde nu slet ikke regnet med, at jeg rent faktisk ville få en ☺

Så det var virkelig en skøn gave at få.. næste gave får jeg på torsdag, så nu er jeg spændt på, hvad det mon kan være ☺

2 kommentarer:

  1. Sikke en skøn gave :D
    Du har en dejlig mand ;)

    Får du også kalendergaver af ham, siden du får d. 1 december også? Eller er det bare en lille ekstra gave udover adventsgaver? :D

    Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har en rigtig dejlig mand :)

      Jeg får adventsgaver, og så får jeg en lille ekstra gave d. 1. december og d. 24. december om morgenen, såfremt den ikke falder på en adventssøndag. Så jeg er heldig :D

      Knus <3

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...