onsdag den 2. november 2016

Blogger Advent 2016

Så blev det 2. november, og det var i går der skulle trækkes lod om, hvem der skulle sende til hvem i Jeanettes #BloggerAdvent.


I år skal jeg sende til Camilla Maria, og jeg skal modtage gaver fra Charlotte.

Det er 4. gang der bliver afholdt #BloggerAdvent, og jeg er én af dem, som har været med alle årene.

Som optakt til årets #BloggerAdvent, vil jeg hermed på opfordring af Jeanette komme med et præsentationsindlæg.

Hvem er jeg:
Jeg er en 34 årig kvinde. Jeg er på 4. år lykkeligt gift med Bent, og vi bor sammen med vores 2 skønne hunde i et lejet hus i den lille jyske by Vamdrup. Jeg går pt sygemeldt efter et uheld sidste år i januar, så der er rigelig tid til at hygge. Jeg har flere kreative sider, og afprøver gerne en ny idé, hvis jeg ser noget, som jeg synes kunne være spændende at prøve.


Hvad glæder jeg mig allermest til ved #BloggerAdvent?
Hvert år venter jeg med længsel på, at Jeanette skriver om "begivenheden". Jeg glæder mig altid til at se, hvem jeg skal sende pakker til, og til at se hvem der sender til mig. For mit vedokmmende, synes jeg det er hyggeligt på denne måde at "lære" nogle nye bloggere at kende, og at følge nogle nye bloggere.
Og mest af alt, glæder jeg mig til den hygge, der er ved at stå op søndag morgen, og vide, at der ligger en gave og venter på mig.


Hvordan er min "jule-stil"?
Jeg er 100% til den gode gamle julestil. Alt det nymoderne julepynt er ikke lige mig. Julepynt i røde, grønne og hvide farver er altid et hit (billedet viser blot et lille udpluk af vores nisser). Jeg har en svaghed for julelys i alle afskygninger (både levende lys og lyskæder). Vi pynter op både indenfor og udenfor.. 

Jeg glæder mig rigtig meget til at komme i gang med #BloggerAdvent, og takker Jeanette for at holde fast i denne hyggelige tradition, og takker alle de andre medvirkende for at ville være med til at skabe en hyggelig blogger tradition :)

2 kommentarer:

  1. Det er da så lidt søde, det er jo mega hyggeligt, så denne tradition skal vi fortsætte med for evigt.. ha ha... Nyder det så meget og elsker at så mange vil være med..

    Knus Jeanette <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg ser frem til det hvert år, så jeg er på lige så længe det kører :) ha ha :)

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...