lørdag den 5. november 2016

En mørk og regnfuld lørdag

Jeg har haft et par hårde dage de sidste par dage, så i går aftes gik jeg allerede i seng ved 23 tiden, efter at have siddet og småblundet inde i sofaen.

Faldt da også ret hurtigt i søvn, så jeg vågnede tidligt i morges (før kl. 8). Bimmer kom så ind i sengen og puttede med sin mor, og så blundede vi lidt hen igen til klokken var omkring 8:30, hvor jeg lige så godt kunne stå op. Stod så op til mørke skyer og masser af regn (ØV).

Fik så lige ordnet lidt praktisk mens Bent og hundene endnu sov... fik bl.a skåret de sidste til kort, så nu kan jeg få lavet de sidste julekort, så de kan blive skrevet... fik så også lige sat en vask over.

Vi passer hund for nogen, som bor et par huse længere henne, i dag, så der er godt gang i den med 3 store hunde.. men de opfører sig sgu egentlig forbavsende pænt, taget i betragtning at det er 2 hanhunde og en hunhund.

Har en plan om, at denne weekend 100% skal bruges på hygge og afslapning... altså, har hygget mig super meget ugen igennem, men der er ikke blevet slappet så meget af, hvilket jeg absolut også godt kan mærke... men krop kører på smertestillende, og det er ikke holdbart... så nu skal min skulder og nakke falde til ro igen...

Håber I alle får en rigtig god lørdag - vejret til trods :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...