lørdag den 19. november 2016

Julebanko

I aften (eller rettere i går aftes -fredag) var jeg med min mor til julebanko på hendes arbejde. Det er der hvert år, og det er en tradition, at vi er med. Jeg har vundet to gange tidligere, så det ville være synd at sige, at jeg deltager for at vinde. 

I år havde jeg 5 plader, og sørme om ikke jeg fik banko i andet spil 👍 Jeg var så så heldig, at vinde 3 kg chokolade (og hvem kan ikke bruge det her op til jul). 

Min mor og hende, som sad på den anden side af mig vandt også, så jeg fik også to sidegevinster - det var i øvrigt også chokolade. Så alt i alt var det en ganske god aften for mig i år. 


2 kommentarer:

  1. Ej det lyder virkelig hyggeligt, gad godt prøve at være til banko engang.. :D

    Og lækkert med chokolade.. :P

    Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi har været af sted de sidste 9 år. Jeg har vundet 3 gange, så det er da vist en ok statistik :)

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...