fredag den 25. november 2016

Hold da op

... det er allerede fredag igen... synes lige det har været mandag, og ja, nu er det weekend igen...

Vi har fået ordnet en masse denne uge, og nu kan december bare komme an.. vi er klar... Vi har i denne uge fået bundet kranse til adventskranse, til kirkegården og en til dekoration til min mormor.. de er så også blevet pyntet, og står nu koldt ude i værkstedet...

Derudover er alle juledekorationer også lavet, så det skal vi ikke spekulere på mere i år :) Jeg har også fået skrevet alle vores julekort, så de er klar til at blive sendt 1. december.

Alle småkager er bagt, og vi har lavet konfekt... alle kalendergaver og julekalendere blev også afleveret i går, så det er også klaret, så der er nogle glade børn på torsdag.

Min veninde Rikke og hendes skønne datter Cassandra var forbi i går eftermiddags, og det var super hyggeligt... vi hyggede os og fik en masse gode grin. De var her et par timer, og da de var kørt gik turen hen til min anden veninde Mette, hvor jeg fik afleveret kalendergaver og julekalendere til deres 2 unger. Havde aftalt med Mette, at jeg skulle købe 12 kalendergaver til hver af ungerne, så dem skulle jeg jo lige have afleveret inden 1. december.

I dag fik jeg så pyntet alle kranse og lavet dekorationer, så de er også klar til på søndag samt 1. december. Det er nu så hyggeligt ☺ Og i år har jeg for første gang SELV bundet alle kranse... Nu glæder jeg mig så bare til at adventskransen skal op og hænge.

Vi gik sen god lang tur i eftermiddags, Bent og jeg, og da vi kom hjem kastede vi os over marcipanen, så nu er konfekten også lavet...

I aften tror jeg, jeg vil se, om jeg kan få ordnet de sidste december indlæg til bloggen, mens jeg ser Vild med Dans... I morgen skal vi til julemesse oppe i hallen, og på søndag skal vi have julehygge med mine forældre, og der skal vi også ned på Torvet og se juletræet blive tændt... det glæder jeg mig til, så er det nemlig RIGTIG jul ☺



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...