tirsdag den 29. november 2016

Ugens hurtige (uge 47)

Fik slet ikke skrevet ugens hurtige i går, så de kommer her:
  • Vi fik bundet alle kranse herhjemme, samt lavet dekorationer til den store guldmedalje.
  • Vi brugte en aften på at lave konfekt og hygge os med det.
  • Jeg fik skrevet de sidste julekort, så nu ligger de bare og venter på komme i postkassen på torsdag.
  • Vi havde besøg af vores veninde og hendes datter i torsdags, og det var super hyggeligt.
  • Jeg fik afleveret kalendergaver til en anden venindes børn. Jeg skulle købe 12 gaver til hver af deres 2 børn (fordi min veninde havde svært ved at finde 24 ting til dem hver).
  • Vi fik så også afleveret alle julekalendere.
  • Vi var til julemesse oppe i hallen - det var rigtig hyggeligt. Om end der var mange mennesker.
  • I søndags var det 1. søndag i advent, hvilket betød at #BloggerAdvent startede plus jeg fik adventsgave af Bent.
  • Vi holdt julehygge i søndags, og var nede og se byens juletræ blive tændt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...